MEER EN BETER SPELEN OP SCHOOL

Wat visie in een sterke alinea

Eventueel een beschrijving van hoe het kan zijn

De bel rinkelt. Als de kinderen op de speelplaats komen, gonst de hele school van leven.

Je ziet kinderen rennen, lachen, rollen en springen. Ze bouwen torens, voetballen of chillen in een hangmat. Ze duiken in avonturen en creëren hun eigen wereld. Overal om je heen bruist het van de energie. De speeltijd is het hoogtepunt van de dag. Wanneer de bel opnieuw klinkt, keren de kinderen vervuld en ontspannen terug naar de klas.

Korte uitleg over wat ons doel is

  • Punt 1
  • Punt 2
  • Punt 3

Lees hier onze volledige visie

Wervende zin

VOOR IEDEREEN

  • Focus op kleuters en kinderen uit de lagere school
  • Kleine en grote scholen
  • Grijze speelplaatsen of groene speelplaatsen
  • Compacte ruimtes of veel plaats
  • Link met voor- en naschoolse opvang

We geven korte en krachtige vormingen:

  • Visie 
  • Begeleiding
  • Materiaal
  • Ruimte
  • Organisatie

Alles over deze vormingen


Hier vertellen we iets kort over observatie en advies

 

Lees meer over observatie


Intensief jaartraject

Basistekstje

 

Duik in het jaartraject

Vraag een ondersteuning
aan en werk samen met ons
aan meer en beter spelen op school
Kinderspel!

  • Contacteer onze speelconsulenten. Bart werkt vanuit Gent, Amke vanuit Leuven, Fanny vanuit Brussel, Wietske vanuit Mechelen, Emma vanuit Brugge en An vanuit Oudenaarde. Stel je vraag.
  • Let’s talk. We bespreken je vraag, mogelijke data, locatie en wie de deelnemers zijn. Zo maken we de ondersteuning snel concreet.
  • Let’s play. We bereiden de alles voor, met actieve en speelse werkvormen. Door zelf te spelen en te ervaren, haalt het team er het maximum uit.
  • Wist je dat we nog een ruimer aanbod hebben voor andere doelgroepen? Kijk hier verder.
© 2025 Speelmakers CV - BTW BE 0689.927.742 - info@speelmakers.be - privacy policy - sitemap Quoted: Websites met méér
Kom bij de Speelmakers-bende!

Vul je mailadres in en ontvang boeiend en speels nieuws van Speelmakers.